Guanah觀我Story

제32권 4호(2022) 대한수학교육학회지 내용 본문

수학數學Math Story/대한수학교육학회

제32권 4호(2022) 대한수학교육학회지 내용

Guanah·Hugo 2024. 3. 19. 07:09

1. Touches on Screen as New Signs in Blended Ways to Think Mathematically

1. Touches on Screen as New Signs in Blended Ways to Think Mathematically.pdf
5.51MB

 

2. Distance Semiotic Mediation through Orchestration Using a Video Conferencing System and Dynamic Geometry Software

2. Distance Semiotic Mediation through Orchestration Using a Video Conferencing System and Dynamic Geometry Software.pdf
5.87MB

 

3. Teaching and Learning Proofs of the Pythagorean Theorem during Distance Learning and in the Flipped Classroom

3. Teaching and Learning Proofs of the Pythagorean Theorem during Distance Learning and in the Flipped Classroom.pdf
2.28MB

 

4. 수학교실담론에 나타난 실시간 쌍방향 수업의 요소별 양상 분석: 권위 개념을 중심으로

4. 수학교실담론에 나타난 실시간 쌍방향 수업의 요소별 양상 분석 권위 개념을 중심으로.pdf
1.63MB

 

5. ICT 환경에서 수학 교사의 수업 조직과 권위 분배에 대한 연구

5. ICT 환경에서 수학 교사의 수업 조직과 권위 분배에 대한 연구.pdf
3.41MB

Comments